Monday 10 August 2009

Berpantang di bumi asing

Hari ni genap 41 hari berpantang...dari sehari ke sehari terasa cepat masa berlalu. Tinggal 3 hari lagi untuk kembali ke rutin harian..kembali ke 'ofis' rasmi hehehe...
Mengimbas kembali dua minggu awal berpantang.. alhamdulillah di sini ramai jiran-jiran yang prihatin lagi baik hati menyediakan juadah untuk berpantang dan juga untuk keluarga. Jasa baik rakan-rakan yang dah dianggap seperti keluarga sendiri amatlah dihargai, hanya Allah jualah yang dapat membalasnya...apatahlagi apabila berada berjauhan dari keluarga tercinta..
Selepas dua minggu suami tercinta pula mengambil alih menyediakan hidangan...kesian rasanya melihat kesungguhannya..Begitulah rutin setiap hari, bangun di awal pagi memasak untuk hidangan di pagi hari seterusnya tengahari..melayani karenah anak-anak, kemudian bersiap-siap pula ke universiti...Terima kasih abang, semoga segala kebaikan dan pengorbananmu diberkatiNya dan dipermudahkan segala urusan untuk mencapai cita-cita..InsyaAllah..
I will always love you..Semoga kasih sayang kita bertambah kukuh dan erat sehingga hujung usia dan berpanjangan hingga ke akhirat sana..

1 comment:

ShaFiAti said...

congrats mie...mie baru masuk sume updates eh? baru perasan byknyer update ni...chumelnye arissa ni...cam baba die pun ade eh muka die... :)

mie tak pantang sgt pun ok..bandan dah maintain..hehehe..cam i lain ler..kekeke....mie nak blk m'sia bila? bestnya....jgn lupe reply email i yer...

take care to all of you...ape citer H1N1 kat sane eh?
kat m'sia dah makin teruk..risau dibuatnyer...doakan semuanya OK yer...