Sunday 26 April 2009

One sunny day

Indahnya ciptaan Ilahi
Aktiviti hujung minggu..apabila tiba hari Ahad, jika berkelapangaAdd Imagen kami ke carboot..tidaklah menjadi acara wajib setiap hari Ahad..Saja jalan-jalan..kadang boring juga terperap di rumah, sebagai terapi minda dan hiburan di waktu cuti.. Bukannya beli apa sangat, kanak-kanak ni mainan sorang satu..pastu buku kalau dapat yang murah-murah-colouring ka, reading book atau apa-apa ja lah..pastu hiasan rumah kalau ada yang berkenan.
Antara barang yang dibeli di carboot sales
Minggu ni kami ke Giant Carboot, Doncaster. Jauh perjalanan lebih kurang 45 minit dari Leeds. Sempatla kanak-kanak tidur satu round..hihihi
Carboot mula dibuka dari pukul 6.30 pg hingga 12.30 tengahari, bayaran masuk £1 untuk sebuah kereta. Bayaran masuk berbeza-beza dari satu carboot dengan carboot yang lain.



Minggu ni mood Irfan kurang baik lak, lepas dah dapat mainan ..dah mula menangis nak balik.Letih agaknya, lepas ni kena la bawa stroller..kawasan carboot agak luas dan ramai pula penjual hari tu..cuaca baik dan cerah. Tambahan pula baru baik demam agaknya..terpaksalah baba bawa ke kereta.Umi dan Iqbal terus berjalan....pastu bergilir lak, baba pula berjalan-jalan..

Lepas carboot, seperti biasa singgah picnic kat tasik.On the way back, singgah bergambar jap...nampak pemandangan yang cantik masa perjalanan pergi tadi.Subhanallah..
Singgah bergambar kat ladang orang..hehe tak tau pokok apa, nanti dah tau boleh update..

Irfan tak mau bergambar lak, mood tak baik..

Our family

No comments: